Felipe
Forum LegendAsa cum am mai spus, cel care ne sustine, ajuta si ne sfatuieste este Captain. Rezultatele noastre i se datoreaza in mare parte. Daca pe plat i-am rupt in gura pe micuti, pe catarare am mai curatat vreo duzina, pe coborare m-au depasit doi concurenti pe care am crezut ca nu o sa-i mai prind pentru ca efectiv au zburat pe langa mine la vale. Insa, cand a venit iarasi platul am inceput incet, incet sa-i mai vad la cate o curba. Am inceput sa trag foarte tare, cred ca am mers cel putin cu 35-40 km/h si am reusit sa-i ajung cu cateva sute inainte de ultimul gat de catarare. Atunci am scos carnetelul cu invataturi de la Captain si am inceput sa citesc din ce imi notasem cu o zi in urma la recunoastere: stai in trena sa-ti revii iar pe catarare obligatoriu placa mica si fara sa te ridici din sa. Zis si facut: am stat un pic in spatele lor, i-am studiat, l-am simtit mai slab pe cel din spate si l-am depasit inainte de pod si am observat cu satisfactie ca primul era pe foaie mare. Am schimbat pe foaia mica (cum imi zisese Captain) si pe catararea dinaintea sosirii, care nu avea mai mult de 50 de metri l-am atacat. A fost o distanta suficienta insa sa-l spulber efectiv. El pe foaia mare a ramas fara suflu iar eu pana in varf am decolat pur si simplu. Pana la sosire mai erau vreo 100 m, insa nu a mai avut puterea sa revina si eu am trecut linia la pas, evitand astfel elegant sa intru in vreun gard de protectie. Cei doi fusesera singurii concurenti care m-au depasit pe traseu, pe cei care s-au clasat in fata mea nu i-am vazut decat la start .
In poza de mai jos cineva a surprins exact momentul cand ma pregateam de atac pe ultima catarare.
In poza de mai jos cineva a surprins exact momentul cand ma pregateam de atac pe ultima catarare.