CristianD - "Cristizotti" a scris:Asta mic e contaminat tare
Bravo lui, nu e singurul, ar fi bine sa faci si tu la fel pentru ca itzi zice taticu' ca "Nu stii ce pierzi!!!".
Apropo am bagat sealant in rotzi (d-ala antipene), varianta profesionala mai scumpa. Cand am revenit la bicicleta sa o preiau din piatza Grivitei, ca m-am dus la cumparaturi (cu ocazia testand cum se comporta cu sealantul bagat), exact cand deschideam antifurtul si incep sa aud un fsssSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ... , si "imi bag eu piciorul". Am avut o mica fisura in zona ventilului la vreo 2 cm care am tratat-o cu maxima seriozitate. I-am pus petic, lipit ca la carte, am repus peticul de protectie al ventilului contra presiunii, janta tratata ca si banta antispitze ca sa sa nu se taie la ventil in veci vecilor amin, am bagat cate 60 g solutie de roata, ca sa aud asta in piatza grivitei cand dau sa imi reiau bicicleta. [size=17] Vreau sa zic ca in 10 sec presiunea in roata a zburat de la 100 PSI la doar 0 PSI. Esteeeeee !!!!! No flats forever, doar cand bicicleta e legata in repaus in piatza Grivitei, pe asfalt neted
, cu protectii antipana maxime
) .
P.S. Mai nush ce sa zic
, dar ... cand e sa ai bafta ... ai bafta :-bd , un nou motiv de meditatie 8-> . Realistic acuma se pare ca daca am o fisura chiar si la 3 cm de ventil e bine sa nu mai bag solutie in camera aia, indiferent cate protectii as pune. Cat m-a tinut? 1 ora 30 minute de la operare. Distanta 3 km pe asfalt. Momentul spargerii: cu bicicleta in repaus total de juma de ora. Beleaua e ca nu mai am camere de tipul ala, sunt foarte mari sanse deci sa nu mai fac off road. Nu cred ca sealantul a fost de vina, ci camera. Credeam ca face fata, dar nu mai avea cum se pare. Tr sa recunosc ca m-a costat ceva shoul asta
.